170 - Shortcut

Nu har jag bokat klipptid på måndag och jag kan knappt vänta. Sen jag var hårmodell i februari har håret växt som ogräs och färgen blekts ur och jag känner mig redo för en drastisk förändring. Igen. Jag var nära på att raka av håret i helgen när jag blev peppad av Sandra som just gjort det, och Robert som trodde jag skulle bli coolast i "min by" :D Det var inte första gången jag fick höra att jag borde kapa av håret riktigt kort, så nu ska jag faktiskt göra det. Men jag är osäker på exakt hur. Jag har ju fortfarande inte många mm kvar i nacken, så där blir det svårt att göra något alls. Jag har tittat runt för lite inspiration. Vad tror ni?




Foto: Stella Pictures



Eller kanske raka av allt iallafall, som Natalie Portman i V for Vendetta? :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag har ju sagt det! ja!

2009-05-06 @ 20:22:24
Postat av: Sarah

jag har ju sagt det! ja!

2009-05-06 @ 20:22:47
Postat av: Johanna

Du skulle passa i vilket som! :-)

Postat av: elsapelsa

jag röstar för natalie portman frillan. inte snaggen alltså utan den andra. =D fast jag tror att du skulle se bra ut i kiera knightly-frillan också.. =P

2009-05-06 @ 22:56:10
Postat av: Anonym

Jag röstar för en carina berg-look. Skitsnyggt!

2009-05-07 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback