182 - Planering

Då var man i Stockholm igen då. Inåsg att jag i princip är pank (om man pratar privata pengar och inte företagets) vilket jag fick lite panik över. Kanske dags att ta ut lite lön??

Jag och Jocke har lyckats åka om varandra hela våren, så vi har bara bott ihop en hel vecka totalt här uppe. Vi som skulle vara så duktiga och storhandla i Sundbyberg varje vecka.. Men jag har ingen lust att åka dit helt ensam och storhandla för strödagar. Jag ska ju åka hem imorgon igen! Så det blir Ica Gärdet och dubbla priser på allt. Underbart.
Inte konstigt att man är fattig.

Vilken sjuk känsla det var att tvätta "håret". Fantomenspasmer (eller heter det Fantom bara kanske..) av att man fortfarande har håret där. Jag har inte ångrat mig än! Vem fan kom på att man skulle ha hår? Så sjukt opraktiskt.

Ikväll är jag så avundsjuk på Karin som är och vimlar med Milovan på nåt oerhört fashionabelt ställe med scandinavian models och vem vet, kanske Persbrandt. Jag vill också!

I brist på nya fotosessioner satt jag och redigerade gamla bilder. Inga större förändringar kanske. Nästa vecka kommer det nytt däremot!



modell: Ida Mattson
smink/hår: Karin Johansson



Modell: Lina Lindberg
Smink&Hår: Karin Johansson
Kommentarer
Postat av: Ann

Gillar beautybildens efterarbete :)

Postat av: Robert Milovan

nja, så glamouröst var det inte. Men det roliga var att få ha med Karin och få skissa idéer.

2009-05-14 @ 14:25:41
URL: http://robertmilovan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback