188 - Annas porträtt

I Mariannelund bad Anna mig att fota ett par naturliga porträtt på henne till lite cv och liknande. Hon är en helt fantastisk person med sådan karaktär! På måndag ska hon komma till Stockholm och vi ska plåta en idé som jag och Karin haft länge. Toppen! Bilderna är tagna i skenet av ett lysrör i köket av bygdegården i Mariannelund. För att inte få massa tråkiga skuggor när lampan kom ovanifrån fick Anna stå på en stol för att komma upp i höjd med lampan. Jag stod på en pall mittemot. Allt i "naturligt" ljus alltså. Här kommer porträtten:








Kommentarer
Postat av: Hannah :)

Fin blogg & fina bilder du tar! :) <3

Postat av: Philip

Men åh, tjejen. Det säger du nu! Jag som inte har någon möjlighet i vida världen att ta mig dit imorgon. Nu blev jag ännu mer beviken! Krok. Tak. Snara. Stol.

2009-05-16 @ 01:00:38
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback