203 - Tell me your politics

Det här är ingen politisk blogg på något sätt, men eftersom vi går i valtider kan man inte ungdå att prata politik. Jag vill egentligen bara göra min röst hörd på mitt ställe av internet, och uppmanar alla som brinner för samma sakfråga att ta en titt på denna länk:


foto: Djurensratt.se
EU-VALET


Jag vill verkligen ha koll på att den jag röstar på brinner för djurskydd på alla sätt och vis och Djurens rätt har gjort en sammanställning på rekomendationer utifrån en rad olika saker. Ta en titt själv! Jag trodde jag var säker, men nu vet jag mer.

Förövrigt ska jag skriva ett objektivt reportage om EU-valet för Folke till på fredag. Jag tar med öppna armar in info från er som kan och vet saker kring valet!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gick också på Kristina men året innan.

Postat av: Viktor

Carl Schlyter är grejen! :)

2009-05-27 @ 17:33:03
URL: http://www.missionstudios.se
Postat av: Mikael Engstöm

Piratpartiet for life. Våga vägra avlyssningar och internet restriktioner! :)

2009-05-29 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback