204 - "Di maggio"

Oj vad duktig jag är. Sitter och bränner ut alla mina tusentals bilder på backup-cds ikväll igen. Jag skulle haft lite födelsedagsfirande av mig och Molly tillsammans med Oskar och Ibbe ikväll men vi blev dissade för en fotbollsmatch! Illa. Men man blir varken förvånad eller upprörd :)

Jag fick fina födelsedagspresenter av nära och kära. Men ju fler år man fyller desto mindre spelar prylarna ngn roll. Jag blev (det låter klyschigt) faktiskt mer glad för alla fina gratulationer på sms, telefon och internet.

Ida bjöd mig på fika i Vasaparken, med glass, kakor, vindruvor, kaffe och kinderägg. Hur fint var inte det liksom?
Jag har fått ett par skor och en finfin resväska av mina föräldrar och igår gav John mig Veronica Maggios (Eller som min far säger - Veronica Di Maggio) cd och en Kalle Baah-singel (för att jag inte skulle glömma min gamla musiksmak)

av Jocke fick jag en klänning som var riktigt färggrann. Han tycker jag har för mycket gråa kläder.

Kommentarer
Postat av: tove

den klänningen har min kompis, hade den på vårbalen igår^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback