318 - Ika i rutan?

Den här bilden tycker jag är så fantastiskt rolig.. Iallafall om man vet omständigheterna till att den ens blev tagen..

För några veckor sedan på jobbet har jag en kund som är en mamma med sin 4åriga dotter.. För att hon skulle bli trygg och få busa lite tog jag fram en hatt, paraply och fjäderboa, och sedan var hon såld.. Hon dansade runt med paraply och hade superkul - men! hon gjorde det bara på ett vilkor... Att hon skulle få plåta mig..

Detta har man ju fått höra förut - som vimmelfotograf i  Norrköping.. berusade killar som ställer upp på bild om de får plåta mig först.. jag tackar självklart alltid vänligt men bestämt nej..

men i detta fall kunde jag bara inte säga nej.. så jag hänger på mamman kameran runt halsen och flickan 4 år får trycka på knappen.. och får till den här suveräna bilden :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbar historia! Förstå att du inte kunde motstå :)

Postat av: Anonym

Finaste...

2009-10-05 @ 21:38:03
Postat av: jocke

det var jag nyss ;)

2009-10-05 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback