322 - Stockholm har blivit kallt

En helg som vart riktigt lyckad. I fredags fick jag sån hemlängtan att jag mycket spontant köpte en tågbiljett hem till Norrköping så fort jag kom hem till lägenheten, och kastade mig på tåget för att se på idol hemma hos familjen med pizza. Sedan blev det uppstigning kl 9 för att åka till landet på lördagen. Jag och Leija klättrade i berg och hon fick plumsa lite i det 10 gradiga vattnet, åkte lite båt och tog upp den för säsongen. En riktigt fin höstdag..

Efter många om och men fick jag sedan med min käre bror upp till Stockholm på kvällen, för att följa med på födelsedagsfest hos Sander i Hammarby sjöstad. Det var en sjukt trevlig kväll med massor av Breviksfolk.
Idag har vi käkat svullpanpizza och letat jacka på stan, john fick även en premiärtur på Buttericks!!

Nu väntar plåtning i Solna med Karin och Stina! Nya bilder på g alltså! :)



min mobilkamera kan ta rätt fina bilder ändå tycker jag.. om man jämför med mycket annat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback