329 - Update

Jo då gott folk, jag lever. Det gör däremot inte bloggen. Har inte så mycket nytt att komma med, så jag känner inte för att uppdatera så mycket just nu. Dessutom är det lite förändringar på ingång så jag tänker inte lägga så mycket energi på denna blogg just nu.. Snart får ni se nyheten.

Helgen har vart fullspäckad av trevligheter. I fredags var jag först ute och åt superfin och god middag med Jocke vid Kungsträdgården, efter många om och men. Det fanns inte plats nånstans typ, det var ju lönefredag. Sen var det utgång som gällde med Karin och co. För mig var det andra gången jag gick ut i Stockholm så jag tyckte det var riktigt kul och spännande. Vi var på Ambassadeur, det passade mig utmärkt. Blandat folkslag och två olika dansgolv, ett med lite modernt typ r&b och ett nostalgigolv med schlager och pop. Riktigt bra kväll..

Igår var jag helt seg eftersom jag kom i säng först kl 4, men jag tog mig ändå till söder efter lunch för att gå på stan med Erik och Jakob. Vi gick och åt lunch på Subway och sedan trängds vi med alla tusentals människor på stan.. Erik lämnade av mig och Jakob ett tag, så vi gick till Gamla stan och fikade på ett supermysigt ställe, och sedan var vi välkomna hem till Erik och Ida. Vi taggade inför kvällens konsert med lite öl och Erik som Dj och sedan åkte jag och Jacke vidare mot Globen och Hovet. Efter en lite mindre fin middag på mcdonalnds gick vi till Hovet och hittade våra platser. En fullständigt komplett konsert med nytt och gammalt, tunggung, metal och lugna låtar. Jag citerar Jacke:
EN KONSERT MED MUSE ÄR SOM ATT STOPPA HUVUDET I EN TVÄTTMASKIN OCH SÄTTA PÅ DEN I 20.000 VARV!!



Extranummer 1: Stockholm Syndrome!
Extranummer 2: Knights of Cydonia
Kan det bli bättre?!?!!?
Kommentarer
Postat av: Johanna

Muse e skitbra! :)

Postat av: elsapelsa

åh muse!!!! är så avundsjuk!!! =/

2009-10-25 @ 14:28:36
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Vad härligt att läsa, det är så skönt när man gör saker för sin egna skull ibland!



Muse är fantastiska. Har hittat till dem efter att jag såg Twilight. Nya skivan är awesome!

2009-10-26 @ 11:29:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback