290 - Telefoni

Efter påtryckningar från vänner och familj att det är dags för mig att bli modern och investera i en ny mobiltelefon har jag nu äntligen tryckt hem en. Det kändes rätt gött att den är miljövänlig, så gott som det nu kan bli, till på köpet.

Visst är den läcker? Jag har inte haft en vettig mobil som legat över 700:- sen 2006... de jag haft har saknat snoozefunktion och den senaste ärvde jag av min bror, men den har folk slutat höra vad jag säger i så nu ska allt funka HOPPAS JAG!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Heej :)

Tack så mycket för ditt svar..



Vi bor i Norrköping, men vi kommer förmodligen gifta oss i Katrineholm.

Det är väldigt väldigt enkelt..vi kommer bara gifta oss på rådhuset och nära rådhuset finns ett jätte fint trädgård och där tänkte vi att någon duktig fotograf skulle fota oss.. det kommer inte ens vara många gäster.. om inte bara vi och två vittne...så det är väääldigt enkelt..och eftersom de e så simpelt så vill vi ju ha fina bilder iaf :) ..som du kanske förstår... Vart bor du? :)

Tack för dina svar igen :)

- Vanesa

Postat av: Dintotto^^

åhh jag är lite sur att jag just köpt nu (brukar annars vara precis som du att man ärvt den senaste..som typ är 8 år gammal av sin bror, lillebror^^) annars skulle jag lätt köpt denna såg reklamen igår och blev alldeles upprymd<3

du får raportera om den fyller sin funktion^^

2009-09-08 @ 18:18:24
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback