292 - Behind the scenes Tjallamalla

Nu är jag hemma efter en tretimmars plåtning på söder. Det var jättemysigt och roligt. Var väldigt enkelt och cleant just idag, eftersom det var i princip produktbilder för deras webshop, kläderna och modellerna mot vit vägg med två lampor som ljus helt enkelt.. Hoppas på en utveckling senare :) Vore så coolt att använda dessa kläder på plåtningar on location eller i studio..

Nu kommer lite behind the scenes och ett lätt redigerat smakprov på hur bilderna kommer se ut. Visst är kappan som ur en saga?





Kommentarer
Postat av: Vanessa

Heej.. ursäkta att jag inte har svarat fort :)

Jo, men såhär har vi tänk.. Vi vill nog inte ha före/under/efter o sånt.. Vi vill ha några fina foto på oss precis efter vigseln.. Kanske också nått foto under vigsel ..hm.. den tar ju typ 10 min :P men det viktigast för oss är att kunna ha vältagna och fina kort på oss precis efter vi har gift oss i nån fin park som finns i närheten ..så, några porträtt bilder på oss.. och det är nog det :) datumet har vi inte exakt faktiskt..men det är ganska snart...Hur mycket blir priset för det?.. 1900 + resan ? :)

-/ Vanessa

Postat av: Vanessa



Ja men det låter bra :) Alltså nej, men dem närmaste veckorna, hoppas vi. Jag hör av mig så fort jag vet den exakta datumet.. Vi har ett bokat datum men det kommer förmodligen bli tidigare, därför jag vågar inte säga.. men kanske i slutet a denna månad eller ocktober kanske... Men jag hör av mig :)

Tack så mycket :)

2009-09-10 @ 16:45:53
URL: http://bertaboo.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Oki oki..du en fråga bara... bilderna..hur får man dem sen? .. får man några bilder på fotopapper eller alla på cd ? hur funkar det :)

2009-09-10 @ 21:30:59
URL: http://bertaboo.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Okey :) men när det gäller papperbilder och så då höjs priset..för vi har tänk sen ge typ den bästa bilden på ett kort så där som brukar göra du vet :P.. till dem närmaste och så..

..du.. hur ser det ut för dig Fredag den 2 okt?

2009-09-11 @ 13:12:31
URL: http://bertaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback