304 - HJÄLP!!!

Som ni kan se har jag lyckats förstöra min fina bloggdesign.. jag skulle bara in och byta header och ta bort mina knappar som länkade min kameraväska m.m när jag valde bort hela min stilmall istället för kodmall!! jäkla skit alltså! jag som var så nöjd innan! nu har jag lärt mig en läxa av att inte spara ner allt man gör innan man byter ut nåt, och trycker på knappar för fort..


Därför efterlyser jag nu en ny design som är någorlunda lik den gamla, med andra ord väldigt enkel, det ända jag behöver seriös hjälp med egentligen är menyspalten och få tillbaks mina färger och fonter..

Finns det någon som kan hjälpa mig att pilla runt bland alla koder? SÅHÄR KAN DET FÖR BÖVELN INTE SE UT!
Kommentarer
Postat av: ellen (ellerenellen.blogg.se)

åh, vad jobbigt! hoppas du får ordning på det :)



svar: åh, det låter helt fantastiskt! är en sådan resa dyr att göra? :) det skulle ju minst sagt vara roligt att ha med sin kameran ner på en sådan tripp.



jag har gjort min själv, men jag är inte jätteduktig på koder och så vidare :) satt och pillade rätt länge med min för att den skulle bli som jag ville :) kanske kan hjälpa till med småsaker, om det är något sådant du behöver hjälp med :)

Postat av: ellen (ellerenellen.blogg.se)

svar: men hur fungerar det, men den summan pengar? är det någonting du typ fått eller något du arbetat dig till? eget företag låter härligt! måste kännas skönt :)

ja, kameran åker ju självklart med! inte åker man på en sådan intressant resa utan att ta med sig kameran :)



hehe, jo jag känner igen känslan! hände mig någon gång också, att jag råkade välja en ny stilmall och allt förändrades. inte så roligt precis :D

2009-09-19 @ 22:19:16
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Lisett

Jag fick en liten chock när jag kom in! För det är en aning irriterande med detta utseende, hehe. hoppas du hittar en ny design snart :)

2009-09-20 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback