314 - Prislista

Prislista för Fotograf Matilda Söderström, 2009

OBS! LÄS DETTA FÖRST!

I samtliga prisexempel ingår alla utvalda bilder digitalt framställda på cd, lätt redigerade.
Önskas utskrifter eller retusch, tillkommer kostnader för detta.
Jag reser till alla städer runtom Stockholm, även längre avstånd vid tidig planering,
men utanför Stockholm tillkommer den faktiska resekostnaden med sj:s tåg, eventuellt milersättning.
Alla priser är inklusive moms.
med reservation för eventuella ändringar



Porträttfotografering utomhus - 600:-
  • 1 timmes fotografering utomhus på plats vi kommer fram till gemensamt
Lättsamma enkla porträtt på dig, för använding i privat bruk som t.ex profilbilder på nätet,
cv:et eller till jobbansökan.




Porträttfotografering studio - 1000:-

  • 1 timmes effektiv studiotid där hyran för studiotiden ingår. Enkla och rena porträtt på dig för privat bruk.




Promotionbilder för musiker och artister - 1500:-

  • 2 timmars fotografering på lämplig plats med konsultation innan, där vi diskuterar vad just ni vill få fram med era bilder. Jag sätter mig in i er och er musik, för att försöka få fram den känsla ni vill förmedla, och tänka ut en idé kring just era bilder. OBS! Priset är exklusive rättigheterna till bilderna, vill man kunna skicka bilder till tidningar eller andra medier tillkommer 800:-




Modefotografering utomhus/studio - 750:-

  • ca 1-2 timmars fotografering där vi går in för att få fram just den stil du vill framhäva, och där du givetvis blir coachad i poser och uttryck hela vägen igenom. Vill man bli sminkad innan går det bra mot ett pris makeup-artisten kommer fram till, oftast ca 3-400:- beroende på hur avancerat du vill ha det. Jag har god kontakt med flera olika som jag gärna rekomenderar. Passar bra för dig som vill utöka din portfolio eller bara ha snygga bilder på dig själv i ett nytt ljus.




Barnfotografering i miljö - 2500:-

  • 2 timmars fotografering i hemmet eller utomhus, där jag följer er vardag och förevigar de små ögonblicken du aldrig hinner få med på bild annars. Jag följer diskret er i bakgrunden och ni gör det ni annars skulle ha gjort. Det lilla leendet, de små uttrycken och de oväntade händelserna kommer fram på ett helt nytt sätt! Det är även möjligt att om vädret tillåter fotografera i en lekpark för spontana bilder när de små leker.




Bröllopsfotografering - fr 1900:- och uppåt

Priser varierar beroende på om ni vill att jag följer med innan ceremonin, under och/eller efter samt om det är helgbröllop eller ej.
Grundpris ligger alltid på 1900:- och då ingår formella porträtt före eller efter vigseln. Resekostnader tillkommer för resor utanför Stockholm.
För offert kontakta mig gärna på mail!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback